p³yta czy proc?

Autor: karol69 <karol69_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 08:29:19 MET

Witam serdecznie

Mam taki oto problem: Zakupi³em ostatnio kompa w czê¶ciach:) i po z³o¿eniu
tego do kupy teperatura proca na starcie 80C. P³yta Abit IS7-E i proc Intel
Celeron D325. I po nieca³ej minucie wy³±czenie systemu. I tak parê razy a¿
do momentu kiedy wy³±czenie nastêpuje od razu. No to prze³o¿y³em swego proca
do p³yty ¿eby sprawdziæ czy p³yta sprawna i ok chodzi³ 2 min i nie by³o
problemów, ale po prze³o¿eniu proca do mojej p³yty od razu temp proca na 80C
i rosnie do 100C. I spad³a mi wydajno¶æ systemu, co wyra¼nie widaæ w grach.
Celeron w mojej p³ycie wy³±cza system od razu. I teraz pytanie co jest
walniête proc czy p³yta? Czy mój proc te¿ jest uszkodzony skoro na starcie
ma 80C czy to jest p³yta? Gwarancyjnie chyba powinni mi wymieniæ i proca i
p³ytê, ale czy mojego te¿ wymieni±?

Pozdrawiam
KArol