Re: Sapphire/Gigabyte/His Radek 9550...

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 02:16:38 MET

Możesz kupic jakieś radiatory na pamięci na allegro i w necie.
Mozesz kupic tanie i możesz kupic drogie np.: Revoltec.
Możesz kupic tanio jakiegoś VGA Silencera do tej karty też na Allegro.
Możesz wreszcie kupić za 20 zł klej termo przewodzący Arctic Silver i pociąć
jakiś stary wiatrak do P4 ludzie mają tego pełno bo P4 miało juz z 10
podstawek w miedzczasie !!!!!@heheheh i każdy sklep ma takiego złomu
intelowskiego pełno i nie wie co z nim robić. Mi jak poszedłem do kilku
sklepów dali 2 take wiatraki za darmo. Wiatrak nalepiej jakby był miedziany
ale nie koniecznie, on jest bardzo wysoki, tnie sie go pilka jak maslo, i na
górną część karty która przeciez położona jest w obudowie poziomo można
nakleic ( RAM ) tak wykonane nawet 3 cm wysokości radiatory.

Wszystkie opcje umożliwą ci podkręcic karte bardziej a ich koszt to w
zależności od opcji do 60 zł + kupa zabawy i majsterkowania.
Pozdro