restartujący się komputer

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:12:12 MET

strasznie drażniący problem... komputer restartuje się w dowolnym momencie
pracy... czasami jeszcze przed wystartowaniem windowsa...
wygląda to tak jakby ktoś po prostu wcisnął restart i wszystko gaśnie...

trudno mi ocenić co może być tego powodem
obserwowałem temperatury i wszystkie ze wskazywanych są na poziomie ok 40
stopni... wykluczam więc niewydolność chłodzenia

robiłem format dysku systemowego i przeleciałem go trzema programami
antywirusowymi, zaktualizowałem i zresetowałem bios...
problem trochę ustał, kiedy na kilka godzin odłączyłem komputer od
sieci..... wtedy się ustabilizowało, ale teraz jeszcze sporadycznie się
restartuje...

na samym początku kiedy pojawił się problem, to zamiast restarrtu komputer
padał i nie reagował na żedne próby reanimacji oprócz restartu (przyciskiem
z obudowy) - gasł monitor i komputer na nic nie reagował, tak jakby był
wyłączony... ale zasilacz i wiatrak od procesora kręciły się dalej...
dopiero kiedy wyresetowałem bios całkowity zwis zamienił się na
resetowanie.....

jak mogę zbadać co się sypie? HELP!