Re: "Wędrujący" wskaźnik myszy

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:48:49 MET

Y a r c i o o napisał(a):

> Zauważyłem to już na wielu komputerach z systemem WinXP instalowanym
> przeze mnie.
> Wskaźnik myszy przesywa się sam po ekranie, najczęściej w prawo :)
> Nie ma znaczenia rodzaj myszy, kulkowa czy optyczna.

Może to wydać się już nudne, ale takie objawy zauważałem na komputerach
w których był zamontowany zasilacz typu np. Megabajt (skoki napięcia +5V
podczas odczytu głowic dysku albo wzrostu obciążenia procesora). Po
kilku miesiącach katowania myszy takim zasilaczem mysz wędrowała do
kosza niezależnie jakiej by marki nie była.