Re: Maxtor Diamond Max 9 160 GB vs WDC JB1600

Autor: Wito <itekWytnijCoNiepotrzebne_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 20:25:04 MET

Użytkownik "Informatyk" <informatyk@zamek.malbork.pl> napisał w wiadomości:
> powiem ci ze mam maxtora i znajomi maja maxtory wiem juz ze wiecej nie
> zakupie nic tej marki ;)

    Rowniez posiadalem Maxtory: dwa i dwa padly, kumplowi rowniez. Znajomy z
serwisu opowiadal ze mieli cala serie Maxtorow do wymiany :) ale to byly
40GB, co do nowych nie powiem... ale niesmak pozostaje. Proponuje natomiast
Hitachi - bardzo cichy, w miare wydajny - WD jest glosny, seagate o tych
rozmiarach nie testowalem.

Pozdrawiam
Wito