Re: Pytanie wybor PCMCIA lub USB2??

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 17:35:01 MET

Zbyszek napisał(a):
> Witam,
>
> mam pytanie potrzebuje w stacjonarnum kompie zamontowac cos do czytania
> kart CompactFlash. Ktora opcje wybrac ze wzgledu na szybkosc odczytu z
> karty ??
>
> 1. Karta kontroler PCMCIA na złacze PCI + PCMCIA CompactFlash Adapter
> 2. Czytnik CF podlaczany do USB 2.0

Generalnie może niedokładnie na pytanie odpowiedz, ale jednak myśle, że
warto pamięta, że jeśli wybierzesz USB, to;
1.Najczęściej są to multiczytniki, czyli i inne formaty kart
obsługujące- a nieda się uniknąc kontaktów z różnymi kartami.
2. Można się pokusic o mini czytnik i wtedy można go używa jako
alternatywę Pendriv'a - takiego właśnie używam ja, ale akurat na kartach
SD/MMC lub MS

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,