Uniwersalny samobootujący program do testowania kompa - istnieje?

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 17:19:17 MET

Witam!
Stwierdziłem ostatnio, że przydałby mi się program łączący w sobie cechy
Memtest, Prime, scandiska oraz kilku innych programów.
Czy istnieje jakiś program w tym stylu? Najważniejsze, to by się uruchamiał
bez zainstalowanego systemu bootując się z CD. Przydałoby się, aby testował
pamięci, ogólnie komputer (coś jak Prime - przez porządne katowanie), twardy
dysk, a także kartę graficzną+monitor (choćby najprostsze testy z
wyświetlaniem kolorowych plansz).
Z góry dzięki za pomoc :-)

--
Marcos