Re: memtest ponownie

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 11:15:50 MET

On Wed, 01 Dec 2004 08:58:59 +0100, krzysiek <gramble@o2.pl> wrote:

>mozliwosci sprawdzenia z innym procesorkem nie mam niestety. zmienilem
>timingi na 2,5-4-4-8 i ponad 6 godzin dzialalo bez bledu.
>zapomnialem dodac ze tylko memtest i gold memory sie krzacza. wczesniej
>katowalem kompa prime95 przez 8 godzin i nic zero bledow !
>zastanawiam sie dlaczego nie chce isc na timingach 2,5-3-3-6. tak jest
>nawet napisane na naklejkach na kosciach :P skoro tak jest to wydaje mi
>sie ze powinny dzialac z takimi ustawieniami na fsb 200 MHz , prawda ? w
>koncu sa to ddr 400.
A pojedyczno moduły działajš dobrze ... może po prostu Ÿle działajš w
dual-channel przy takich ustawieniach. Sš te moduły na liœcie
referencyjnych dla tej płyty dla dualC ?

Miałem podobnie z nForce2. Moduły pojedynczo działały œwietnie a w
dualu błedami sypało :((.
Dla mnie memtest jest doœć miarodajny, jak pokazuje jakieœ błędy to z
reguły skutkuje to niestabilnoœciš podczas pracy w OS. Winda ma
BSOD'y, a w linie zdarzajš się błędy przy kompilacji czegoœ większego
;(.
Jeœli nie masz błędów przy gorszych timingach to znaczy jednak, że to
pamięci. Chyba, że kontroler pamięci na płycie ma jakiegoœ buga ? Może
nowy bios pomoże ? A może wyższe napięcie DDR ?

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com