brak dysku rozruchowego

Autor: WT <jk1276_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 10:47:20 MET

Na dysku twardym pojawily sie bad sectory. Podzielilem go na 2 partycje(C i
D) i na tej drugiej(D) nie ma bledow, ustawilem ja fdiskiem jako aktywna,
stworzylem dysk logiczny, partycja ta sie formatuje prawidlowo, a Windows98
wskazuje, ze jest na niej FAT 32.

Jednak gdy uruchamiam z dyskietki startowej instalacje Windows 98 i chce go
zainstalowac na te sprawna partycje (D) to otrzymuje informacje, ze nie ma
dysku rozruchowego czy cos takiego. Dlaczego?
Czy sprawna aktywna partycja D nie jest sama z siebie dyskiem rozruchowym?

Acha... przerzucilem na nia pliki systemowe z dyskietki startowej i ta
partycje D nie chce mi sie takze zabootowac.