Re: Pytanko o mod wiatrakowy Chiefteca

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 07:21:20 MET

Użytkownik <shagya@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.00000a74.41acf30a@newsgate.onet.pl...

> I tak głosnno mysle, 2 papsty to 110 zl za tyle mozna kupic pozadne
> maty
> wygluszajace, masz (macie) jakes doswiadczenia z matami? Chce miec
> cisze, mam
> takie wiatraki: pentagrama 80cu, papsta na obudowie, silencera na
> grafice, i
> te 2 nieszczesne swistaki z Chiefteca- a moze to tak wibruje obudowa
> sam juz
> nie wiem, a moze mam pierdolca i szumi mi w glowie...;-)

Mi sie wydaje, ze to nie te w zasilaczu sa glosne, a naprzyklad ten
pentagram lub silencer. Ja mam chieftec 420W i jest on dosyc cichy - tzn
slychac go, ale da sie zyc. W chwili obecnej posiadam WC na grafice i
CPU i jest to naprawde cicho. Cieftec tez bedzie mial wode - ale to
dopiero jak mu sie gwarancja skonczy.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl