Re: ciągłe resety - ten komp mnie zniszczy!!

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 01:36:49 MET

Dnia 2004-12-01 00:58, Użytkownik Anonim napisał:
> Jesli masz firewall ZONE ALARM ... to go WYWAL i wtedy sprawdz..... bo jest
> on ostatnio czesto przyczyna resetow......

Ostatnio? Ostatnio to ja rok temu o tym czytałem. :d

Przyczyny resetowania sie komputera:
1) Programowe:
- System,
- Sterowniki,
- Wirusy,
- Programy działające w tle (antiwir, firewall, gg!, monitory systemu itp),
- I inne.
-2) Sprzętowe:
- Zasilacz,
- Płyta główna,
- Pamięci,
- Grafika,
- FDD!,
- I pozostałe.
3) Inne:
- Wadliwa sieć elektryczna, nieodpowiednie parametry,
- Linia tramwajowa w pobliżu, ew kolejowa,
- Młodszy brat,
- Wrodzona Zdolność Do Niszczenia Wszelkich Urządzeń Elektronicznych
(działa to na zasadzie - wchodzisz do pokoju, komp się wiesz, ja tak
mam:( ),
- Klątwa.

Najlepiej jest sformatować dysk, postawić system i zapuścić jakiś
program do testowania sprzętu, na kilka godzin. Jeśli nie padnie to winę
ponosi punkt 1). Potem instalować programy i powtarzać testy. Jak padnie
po zainstalowaniu czegoś to masz sprawcę zamieszania.
Jeśli padnie na czystym systemie, to należy wymontować wszystko poza
prockie, pamięciami i grafiką (hdd zostaje oczywiście. Robić testy i
dokładać sprzęt. To jest punkt 2).
A jeśli i to nie pokarze nam przyczyny to mamy do czynienia z punktem
3). W tym przypadku należy

- Wadliwa sieć elektryczna, nieodpowiednie parametry,
Przeprowadzić się.

- Linia tramwajowa w pobliżu, ew kolejowa,
Przeprowadzić się.

- Młodszy brat,
Wyprowadzić się.

- Wrodzona Zdolność Do Niszczenia Wszelkich Urządzeń Elektronicznych
(działa to na zasadzie - wchodzisz do pokoju, komp się wiesz, ja tak
mam:( ),
Nie wychodzić z pokoju.

- Klątwa.
Nawrócić się.