Re: RESET KOMPUTERA !!

Autor: Anonim <android_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 00:57:02 MET

Mialem to samo...
Zostawialem kompa na noc, a rano byl zawieszony po tescie pamieci ze brak
dysku... trzeba bylo nacisnac RESET i dopiero zalaczal sie dysk i komp
startowal....
W dzienniku zdarzen znalazlem ze daty i godziny resetow pokrywaja sie z
plikiej powiazanym z zonealarm pro ...
wywalilem i przeszedlem na PANDE PLATINUM ma wbudowany firewall....
a do zone alarma NIGDY juz nie wroce....