Re: deukarka - hp vs canon ? ktora wybrac

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 00:12:54 MET

Użytkownik "Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w wiadomości
news:coio8o$b6p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ja mam HP DJ 710C i jest to swietna drukarka ale co z tego jak nie ma do
> niej sterownikow po win2k i Xp :-(. dlatego nie kupie juz HP zeby znowu
> za 2 lata nie okazalo sie ze nie chodzi pod jakims nowym systemem :-(
>
> --
Ja również mam 710C i sterownik dostarczony z WinXP wg. mnie jest
wystarczający. Być może ten np. pod W98 był bardziej funkcjonalny, już nawet
nie pamiętam, ale mi ten zWinXP starcza.

Wracając do tematu, ja bym kupił chyba Canona, bo z tego co wiem każdy kolor
jest w osobnym zbiorniczku, co wg. mnie jest sporym plusem.