Re: Czy Pentium M ma wentylator?

Autor: Rafaus <rafaus_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 11:29:07 MET

Użytkownik "[belamy]" <belamy@interia.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95B16D187C8EBbelamyID@193.110.122.97...
> Ostatnio zakupilem notebooka firmy ASUS z na platformie Centrino z
> procesorem Pentium M
> 1,5MHz. W pakiecie oprogramowania Asus dostarcza program AsusPCProbe
> (monitor
> sprawdzajacy stan procesora itp.).
> Co jakis czas w/w program zglasza mi, ze temperatura procesora
> przekroczyla 90stC,
> a bez duzego obciazenia procesor wykazuje temperature 85stC.
> Dodam jeszcze, ze "CPU Fan State" ciagle pokazuje "OFF", czyli ze
> wentylator jest wylaczony.
>
> Czy to normalne? Czy Pentium M ma w ogole wentylator?

Sprawdź w ustawieniach przy jakiej temperaturze soft ma uruchamiać
chłodzenie. Jeśli jest ustawione na temperature nizsza niz te ktora jest
wyswietlana a wentylator nie chodzi (a przy 90 C powinien byc slyszalny!!)
to zglos tow sklepie w ktorym kupiles komputer, albo udaj sie do serwisu do
serwisu. Pomimo odpornosci procesorow to temperatura 90Cmoze uszkodzic
pozostale komponenty, a jak nie bedzie chlodzenia to i stopic obudowe.

Pozdrawiam Rafal

Rafał S.
rafaus00@go2.pl