Re: Grupa dyskusyjna o notebookach?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 10:53:32 MET

Miki napisał(a):

> W pełni popieram, problemy "przenośnych" lub "mobilnych" są nieco inne.
> Ciężko znaleźć coś ciekawego w gąszczu spraw blaszaków oraz komentarzy NTG
> ;-)
> A może za jednym zamachem rozdzielić notebooki od "mniejszych braci"?
>
> Pozdrówka
> Miki

Mniejssi bracia mają juz swoje grupy;
ms-news.pocketpc
i pl.comp.sys.palm
dwie bo miało by oddzielnie o palm os i mobilnych ręczniakach z
systemami microsoftu, ale ostatecznie 95% ruchu odbywa się na sys.palm
Ale gorąco popieram powstanie grupy laptok PL!

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,