Identyfikacja g³owicy tunera TV

Autor: Marcin O. <derdzi08_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 10:28:01 MET

Proszê Was o pomoc w identyfikacji g³owicy tunera TV. Posiadam kartê
Leadtek WinFast 2000XP RM, ale niestety po wybraniu takiej karty w
programach typu JTV, DScaler czy Borg karta nie jest prawid³owo
rozpoznawana przez ten soft (nie wykrywa programów b±d¼ brakuje d¼wiêku).
Doczyta³em ju¿, ¿e producenci stosuj± w swoich produktach ró¿ne typy
tunerów i czêsto trzeba wskazaæ na inny typ tunera w programach do ich
obs³ugi. I st±d moje pytanie: czy jest mo¿e jaki¶ soft pozwalaj±cy
ustaliæ, jaki rodzaj tunera zosta³ zastosowany w mojej karcie?? Mo¿e kto¶
z grupowiczów ma ju¿ jakie¶ do¶wiadczenie w tym temacie i mog³by mnie
o¶wieciæ, bo ju¿ siwiejê od zmiany ustawieñ w wymienionych programach.
Diêki za wszelk± pomoc
pzdr.
Marcin