Sapphire Radeon OEM i gwarancja

Autor: JS <jscoolg_at_op.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 22:18:26 MET

Witam
Wczoraj nie wiedziec czemu cos sie stalo mojej karcie graficznej!! Karta to
Sapphire Radeon 9200 VIVO i najzwyczajniej trafil ja szlag. Poniewaz karta
to OEM i nie mam do niej zadnych kwitów czy istnieje jakas mozliwosc aby
wymieniono ja na gwarancji?? Pytam, bo np . dyski Seagate maja gwarancje OEM
(na stronie po podaniu seriala pokazuje sie data gwarancji) czy sapphire ma
cos takiego ?? Macie jakies doswiadczenia ?? Karta jest jedynym elementem
bez "kwitów" w moim i akurat ja trafil szlag ! Sa jakies szanse na wymiane
??
Prosze o doswiadczenia
Pozdrwiam