Problem z DVD

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 22:13:24 MET

W komputerze pracuja Nagrywarka CD Lite-ON i DVD LG od dluzszego czasu.
Nigdy nie bylo problemow, zmiana sprzetu, systemu operacyjnego zawsze
komputer rozpoznawal prawidlowo te dwa napedy. obecnie xp sp2
Zworki, tasmy podlaczone prawidlowo.

Przelozylem naped DVD na 1h do innego komputera z Windows 2000.
Po ponownym zaistalowaniu sprzetu do mojego komputera, system wykrywa 3
napedy !!!
Lite-on g:
LG DVD h:
CD SCSI l:

Lite on dziala jak nalezy, lecz gdy chce cos odczytac za pomoca napedu DVD
to wlacza mi sie tutaj ten niby SCSI l:.
Naped DVD odczytuje jako dwa rozne napedy, lecz czyta z tego SCSI.