Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:53:10 MET

W artykule news:Xns95B0C54C0A75Dmbien@127.0.0.1,
niejaki(a): Michal Bien z adresu <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał(a):

> BTW:
> Jak dlugo jej uzywasz i jak dziala ci laser? Pytam bo wlasnie padla mi
> [laser] SD-M1502 z marca 2001 r. niezbyt intensywnie uzywana :/

W tej kwestii niestety niewiele mogę Ci powiedzieć. Mam ten czytnik około
pół roku - wyciągnąłem go z innego komputera, który dostałem w rozliczeniu
za konfigurację i pomoc przy nowym "super, hiper kompie z MM" (CPU chyba
100GHz i cała reszta konfigu na maxa do dupy - poza tym, dwa lub trzy razy
wymienieniany HDD i płyta główna)
Poprzedni użytkownicy tego napędu Toshiby to raczej lamerzy i na pewno
czytnik był mało używany. Ja zresztą też używałem go tylko kilka razy - do
odczytu płyt DVD z Chipa. Jako czytnika "zwykłych" CD używam nagrywarki,
ponieważ Toshiba chodzi głośno jak odkurzacz.

> Nie sadze. Moze zasugerowales sie po prostu tym co wysietla za
> kazdym razem POST. To czesty powod nieporozumien.
Być może....

--
pozdrawiam
Adam M.