Re: Bezprzewodowa klawiatura sterowniki

Autor: Tadeusz drabarek <tdrabarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:47:29 MET

No z tą myszą to już bym nie przesadzał. Pamiętasz DOS'a?
Pamietasz jak się instalowało mysz? W żadnym przypadku nie "chodziła"
sama, bez sterowników.
A tak a propos pytania - klawiatura bezprzewodowa musi przecież wysyłać
sygnał, który JAKIEŚ urządzenie będzie odbierać. To urządzenie
prawdopodobnie będzie podłączone do portu PS/2 (u mnie na przykład tak
jest - zreszta razem z myszką) lub do portu USB. Jeśli do PS/2 to
ŻADNYCH problemów nie będzie, bo system w ogóle nie będzie wiedział, że
jest to klawiatura bez kabla, natomiast przy USB to mam nieprzyjemne
doświadczenia - co prawda z myszką a nie klawiaturą. Myszka
bezprzewodowa podłączona do portu USB w WinXP działa bez problemu, ale
już pod Linuxem (Aurox) - nie ma takiej siły która by ją zmusiła do
jakiegokolwiek działania. Tak więc muszę mieć na stałe dwie myszy - pod
Windowsem chodzą obie naraz, a pod Linuxem tylko jedna - ta na porcie
PS/2 (bezprzewodowa)