Witam Mikrotek Scanmaker 3630

Autor: zwyczajny <kmarci_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:56:30 MET

Witam Panowie zwracam sie do was bo mam problem
ze srpzetem moze bardziej softowy dlatego wybaczcie jezeli bedzie nie na
temat
ale mam skaner taki jak w temacie i plytka instalacyjna jest pod 98
a ja mam XPka i nie moge znikad zedrzes driverow poradzcie cos
bardzo was o to prosze
Klaniam sie nisko
dzieki za kazda wskazowka sprawa jest pilna
a moze jest jakis program co go instaluje albo cos takiego ?
przeciez cos musi byc a juz 3 dzien siedzie czytam archiwa i nic