Woooolny wydruk

Autor: Kris <krisus_at_op.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:21:10 MET

Witam.
Komputer nowiutki: Celeron 2.0 GHz, płyta intela na której jest wszystko:
karta graficzna, muzyczna, sieciowka. System: Win98 swiezutki, drukarka HP
LaserJet 1010 na USB. Problemem jest zbyt długi czas oczekiwania na stronę
wydruku (ok. 1 minuty) i jest on oczywiście dłuższy im więcej Kb zajmuje
dokument. Patrząc na Menedżer wydruku doczytuje co 10 kb w odstępach
5-sekundowych. Sterowniki wszystkie poprawnie zainstalowałem w tym stery do
USB 2.0. We właściwościach drukarki zmieniałem już chyba wszystko:
ustawienie buforowania, moment rozpoczęcia drukowania (wydruk po zbuforowaiu
pierwszej/ostatniej strony) itp. Po każdej zmienie drukuje tak samo - czyli
długo. Drukarka pod innym kompem działała bez problemu. Co jest grane???
Pomóżcie pls.