Re: Jaką kartę graficzną mam wybrać???

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:13:15 MET

Piotr Lisicki wrote:
> Mam zamiar kupić sobie nowy komputer, ale nie mam pojęcia jaką kartę
> graficzna wybrać. Chodzi mi o jakąś niedrogą kartę graficzną która
> będzie wydajna i jeszcze przez kilka lat będzie się

niedroga to znaczy ile ? bo - wiesz - kazdy ma inne definicje niedrogiej
karty. Dla mnie pojecie niedroga oznacza 1000 zl, dla innych moze to byc 100
zl. No i do czego bedziesz wykorzystywac te karte ?

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]