Re: Dziadostwo HP

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 19:57:58 MET

[B7] Yarii wrote:
> Jacek napisał(a):
> dlaczego? mnie HP nie zawiodło jeśli chodzi o drukarki i stacje
> robocze.

a ja owszem - na HP5550 - po zakupie tego "cuda" nigdy wiecej nie kupie juz
nic ze znacziem HP - chodzmy osztowalo 1 zl i bylo podobno super

> tak oddaj kompa do serwisu - serwis HP jest porządny,

chcesz zebym sie zadlawil kolacja ? Nie znam gorszego serwisu niz ten firmy
HP. Moja 5550 w ciagu pierwszych 3 miesiecu uzytkowania byla 4 razy w
serwisie. Ciagle psulo sie to samo.

> dostałem poprostu nowy produkt zamiast naprawianego (żeby było
> szybciej).

doprawdy ewenement - albo masz dobre umiejtnosci negocjacyjne - gratuluje -
albo szczescia albo umiejetnosci negocjacji

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]