S-Video z laptopa do TV - czy tak podlacze?

Autor: Pieter <pieter103_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 19:36:53 MET

W laptopie mam wyjscie S-Video 7-pinowe (ktos madry mi powiedzial ze jesli
jest 7 pinow to wtedy idzie wizja i fonia, a jak 4 piny to tylko wizja).
Chcialbym z tego wyjscia podlaczyc sie do TV Sony (taki sprzed paru lat) ale
z przodu ma dwa czincze na dzwiek kanalu L i R oraz trzeci czincz, ktory nie
wiem czy jest do sygnalu wizyjnego wlasnie? Jest obok niego narysowana
strzalka z grotem w prawa strone wchodzaca w prostokat i cyfra 2...
Czy istnieje zatem kabel z jednej strony S-Video, a z drugiej trzy czincze z
ktorych dwa to dzwiek a trzeci to obraz? I czy faktycznie ten czincz, ktory
nie wiem do czego sluzy to faktycznie wizja i takie polaczenie bedzie
dzialalo? Czy tez musze mimo wszystko polaczyc sie przez eurozlacze przez
odpowiednia przejsciowke?
Dzieki za info