Shappire Radeon 9600Pro i czarny ekran przy starcie

Autor: Wookie <wookie_at_wywal-to.post.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 19:28:27 MET

Mam taki dziwny objaw - zawsze przy starcie/restarcie komputera przez
pierwsze 5 sekund mam czarny ekran pomimo iz procedura startowa trwa.
Ekran pojawia sie gdzies w polowie wczytywania windowsow i potem juz
wszystko dziala. W sumie to tak bardzo nie przeszkadza, ale nie widze
co sie dzieje przy odpalaniu komputera. Poprzednio mialem GeForce2 Ti
i tam nie bylo tego problemu. Plyta to Asus A7V8X-X z najnowszym
biosem. Czy ktos wie co z tym zrobic ?

Lukasz