PixelView PlayTV Pro - dźwięk pod XP

Autor: Marcin Kossakowski <69marcin_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 19:03:28 MET

Witam.

Męcze się z tą kartą już od kilku ładnych godzin i powoli zaczyna mnie szlag
trafiać. Otóź jakoś udało mi się zmusić kartę do wyświetlania obrazu, lecz
cały czas mam problemy z dźwiękiem. Objawiają się one niemiłosiernymi
szumami oraz wahaniami głośności (znacznymi). Używam na przemian softu
Prolinka i Dscalera. W obydwu to samo. Sygnał jest z anteny naziemnej.
Byłbym zobowiązany jeśli ktos byłby w stanie mi pomóc.

Pozdrawiam,
Mkossakowski