SoundStorm i szumy

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:48:27 MET

Witam
Mam płytę główną Asus A7N8X-E Deluxe na nForce 2. Wszystko ładnie gra
tyle, że jest problem i to spory problem. W mikserze mam podkrecone na
maksa głośniki tylne natomiast przednie ściszone tak do 40%. No i
niestety w głośnikach słychać wyraźny szum. Na poczatku myślałem że to
moje wysłużone głośniczki. Ale gdy odepnę kable od kompa szum znika. W
mikserze mam wyłączone Line-In, Mikrofon i CD Audio. Głosniki
ustawione na 4.0. Sterowniki w wersji 4.54. Z innymi wersjami sterów
jest dokladnie to samo. Chcę kupić głośniki 5.1 ale jak kupię i znów
będę słyszał szumy to się wścieknę. Ma ktoś jakąs radę??

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl