Re: Klawiatura USB.... z wejsciem USB

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_bez.spamu.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:38:44 MET

Niejaki/a Zbyszek Czapnik twierdzi jakoby::

> To model wycofany z produkcji jakieś 3-4 lata temu!

Jesteś tego absolutnie pewien?

To była pełnowymiarowa ApplePro, dostarczona razem z jednym z ostatnich
iMaców G3 (niebieski, 500MHz). Do tego w komplecie znajdowała się mysz,
również ApplePro (absolutnie nie było to "ufo"). Wydaje mi się, że od
tego czasu klawiatura oraz myszka nie zmieniły się nie trochę. Nie mam
racji?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//