Re: kalwiatura usb

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:46:34 MET

Użytkownik "Ictus" <ictusNOSPAM@op.pl> napisał w wiadomości
news:coffd9$1gv$1@news.onet.pl...
> mam klawiaturke na usb i jest fajna tylko jest ten problem ze czasmi
> jednak
> trzeba cos w dosie zrobic czy np przy instalacji widowsa... i wtedy
> niestety
> jejj niw widac...
> da sie to jakos w biosie ustawic czy jakos inaczej zeby dzialczylo???

Zazwyczaj się da ustawić w BIOS'ie, ale szklana kula jest w serwisie i nie
wiemy, jaki BIOS masz.

Można zakupić przystawkę USB -> PS/2 i też wszystko jest ok (do tego jeszcze
masz jedno gniazbo USB więcej wolne - nie botyczy homo blondi sapiens, które
sądzą, że PS/2 jest HOT LUG...)

--
Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)