Re: Używane Laptopy?

Autor: ToMeK.sZ <tszklars_at_pocztaonet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:38:11 MET

Dnia Mon, 29 Nov 2004 12:48:48 +0100, KrzychoP. napisał(a):

> dlatego mnie to interesuje ponieważ potrzebny mi komp który będzie pracował
> 24/7 a pecet który mam
> (zasilacz 400W) pobiera tej energii stanowczo za dużo (koszta ;).

Chcialbym zwrocic uwage na fakt ze pobor energii przez komputer nie zalezy
od mocy zasilacza, tylko od tego ile pradu beda pobierac zaistalowane
komponenty. Watpie zeby zakup laptopa w celu zaoszczedzenia energii mial
sens. IMHO to sie nigdy nie zwroci.

--
ToMeK.sZ
PS. Odpisujac na priv wstaw kropke w dobre miejsce.