Re: MSI K8N Neo-Platinum i dzwiek - 2 kanlay pod WinAmp?

Autor: Janusz <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 14:49:49 MET

On Mon, 29 Nov 2004 12:57:38 +0100, Brodi wrote:
> Jedynie sterowniki Creative do kart SB Live i Audigy maja funkcje
> pozwalajaca odtwarzac sygnal stereo na wiecej niz 2 glosnikach. Co
> niezaleznie od playerka powoduje ze stereo gra na np 4 glosnikach

Kurcze, a juz myslalem, ze nie bedzie mi potrzebna karta dzwiekowa,
ze do filmow i mp3 wystarczy wbudowana... Ech, taka pierdola, a
rozwala calkowicie sens uzywania wbudowanej karty :(

Nie ma zadnej nakladki? Np programowe stworzenie urzadzenia nowego,
ktore przymowalo by sygnal stereo i generowalo kwadrofoniczny?
(chociaz to pytanie zaczyna byc NTG)

Pozdrawiam,
Janusz