Re: komputer w kiblu??

Autor: MrRoger <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 13:18:59 MET

Uzytkownik 'adasiek' napisal(a) w wiadomosci
"news:coeekm.1a0.1@podolany.art.pl" takie cus:
--------------------

> czy ktos ma moze routerek na bazie PC stojacy w kibelku??
Ja mam i jak narazie (ok 2lat) dziala ladniutko, bez zadnych przepiec
zwiazanych z wilgotnoscia...

> [...]
> jest w nim cieplo (ale nie ma kaloryfera) i znajduje sie
> tam ubikatofor i umywalka; a ja bym chcial jeszcze wstawic
> do kompletu PC-ta, switch ethernetowy i modem telefoniczny;
> PC z linuxem, pracujacy 24h, kreca sie dwa dyski jest
> naped CD-ROM (uzywany bardzo sporadycznie);
> ja sie osobiscie martwilbym tylko o ten CD-ROM, bo reszta
> chodzilaby 24h - czyli wilgosc moglaby sie osadzic dopiero
> po wylaczeniu sprzetu; ale ogolnie nie jestem pewien, czy
> to na pewno bezpieczne;
> calosc moglbym ustawic w jakies normalnej szafce;

Polecilbym Ci wstawienie tego w szafke z otworami (lub bez tylnej sciany) i
dla mniejszenia halsu wydzielanego przez ten sprzet ulozyc na niej np.
reczniki dla gosci ;o) czy jakies inne materialy zwiazane bezposrednio z
lazienka...
A jeszcze jedno, jesli nie ma to byc sprzet sluzacy jakiejs wielkiej sieci
to polece Ci taka konfiguracje:

AMD lub Pentium ok 100MHz bez wentylatorow, na zasilaczu rowniez bez
8-16MB RAM
Hdd ok 50-80MB (moze byc tez bez twardziela jest linux dyskietkowy)
linux pod nazwa FreeSCO, jest tylko jeden bol tej dystrybucji, nie obsluguje
kart radiowych za stare jajko.
Bez monitora, bez k. graficznej, bez klawiatury, odpalasz i logujesz sie
zdalnie ze swoja muszla ;o)
Pozdrawiam

--
MrRoger