Jak odpalic WD400EB jeden jedyny raz?

Autor: MrRoger <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 13:02:56 MET

Witam;
 Mam twardziela WD400EB, ktory zachowuje sie dosc dziwacznie; raz dziala
dobrze i ladniutko, innym razem nie da sie wogole wykryc pod BIOSem, a tym
samym i w Windowsie nie jest widoczny. Nie ma roznicy czy jest sam na tasmie
czy dzieli ja z innym twardym dyskiem, czy tez z CD-Romem.
Jesli dzieli z innym urzadzeniem to drugie takze nie da sie wykryc :o(

    Teraz takie moje pytanie- przegralem na niego dosc wazne dane i
chcialbym tak dla wlasnego bezpieczenstwa je odzyskac i wrzucic na jakis
lepiej pracujacy i stabilniejszy dysk, tylko nie wiem co powiniennem zrobic,
w czym szukac przyczyny tak irracjonalnego zachowania tegoz to sprzetu- czy
to elektronika?
Dysk po wlaczeniu komputera sie kreci, zasilanie jest, tasmy byly sprawdzone
i sa ok, nie daje sie tylko wykryc w setupie i windowsie.
Naprawa tegoz dysku ile moze kosztowac?
Jest to jak pisalem WD400EB - 00CPF0, 40GB, z dn. 11-Jan-2002
Drive parameters- LBA 78165360

--
MrRoger