Re: niespodziewane resety

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 09:40:57 MET

x4y4 wrote:
> modem na usb w stanie ciaglej pracy (emule i te sprawy)
> obciaza sobie stale kompiuter

On bierze śladowe ilości prądu. Może 3% mocy zasilacza.

> i jesli w tym czasie uruchomisz gre, ktora obficie
> korzysta z grafiki zabraknie Ci na nia pradu :-)

Też obstawiałbym zasilacz (szczególnie, że to zwykle ja doradzałem na tej
grupie jego wymianę - miałem już różne przygody z tanimi noname'ami).
Tyle, że to zwalnianie nie bardzo mi tutaj pasuje.

Swoją drogą, pamiętam, że w przypadku SDI błąd w WinXP byl przyczyną
przypadkowych resetów systemu po podłączeniu modemu HIS. Może z modemem do
NEO jest podobnie? Pamiętam, że ktoś już tu pisał o resetach po podpięciu
nostrady...

k,