GIGABYTE GA-K8VT800 VT800

Autor: arti <akpinist2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 07:16:44 MET

Witam.

Pisze na grupe bo mam problem i mam nadzieje, ze ktos z szanownych
grupowiczow mi pomoze.
Zakupilem kilka dni temu nowa plytke (GIGABYTE GA-K8VT800 VT800) i procesor
(SEMPRON 3100+) dla siebie. Do tej pory mialem plytki epoxa, ale teraz
zkusilem sie na gigabyte'a i zmiana nie wyszla mi na dobre. Mam problem z
podpieciem kabelkow od obudowy do plyty glownej.
Na plycie glownej piny wygladaja tak (opis z dokumentacji do plyty, pomijam
podlaczenie speaker'a):

MMPP
HHRRN

M - MSG, Message Led/Power/Sleep Led
P - PW, Soft Power Connector
H - HD, Hard Disk Active Led
R - RES, Reset Switch
N - NC

z obudowy wychodza standardowe kabelki czyli
HDD LED (2 piny)
RESET SW (2 piny)
POWER SW (2 piny)
POWER LED (3 piny)

Na plytach epoxa nie mialem problemow z podlaczeniem tych kabelkow, ale na
tej plytce gigabyte'a mam. O co chodzi.
Kabelek z obudowy RESET SW polaczylem z RES na plycie, HDD LED z HD, POWER
SW z PW. Pozostal mi POWER LED, ktory ma 3 piny i nie mam go gdzie włożyć.
Na plycie jest natomiast jakis magiczny pin NC, bez opisu w dokumentacji. NC
kojarzy mi sie z Not Connected, ale nie wiem co on oznacza w rzeczywistosci.
Czy ktos moglby mnie oswiecic jak prawidlowo nalezy podlaczyc kabelki z
obudowy z pinami na plycie? Bylbym bardzo wdzieczny.

Z gory bardoz dziekuje
Arti