Re: Klawiatura USB.... z wejsciem USB

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_bez.spamu.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 01:38:42 MET

Niejaki/a Zbyszek Czapnik twierdzi jakoby::

> Towar macany należy do "macanta"!

Taak, i klawiaturę będę kupował na podstawie zdjęcia :)

> A potem błogosławiństwem

De gustibus...
Wiele osób błogosławi stare, serwerowe klawiatury z "twardym" klikiem.
Wiele osób preferuje klawiatury nie stawiające żadnego oporu. Jest to na
  tyle istotna sprawa, że wypadałoby o tym wspomnieć.

> Gdzie Ty taką Apple Pro widziałeś?
> To był model white, black czy graphite?

Hmm... Czarne klawisze były i przeźroczysta reszta, to chyba to black
była. Podpięta do iMaca G3 w każdym bądź razie.
Tak więc widziałem, i klawiatura tak wyglądała. Klawisze nie są na
równej wysokości - i mnie to przeszkadzało.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//