Re: Dzwiek

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 21:29:05 MET

Dnia Sun, 28 Nov 2004 12:51:32 +0100, Cinek napisał(a):

> Czy przy glosnikach 5.1 i karcie SB 5.1 jest mozliwe sluchanie muzyki mp3 w
> tym systemie a nie 4.1 czyli bez srodkowego glosnika?? Ztego co wiem to nie
> ale chce sie upewnic

Tak jest mozliwe, jednak musisz miec odpowiedni plugin do odtwarzacza mp3
(np. do winampa oraz wielu innych programow sa takie pluginy dostepne na
stronie producenta). Nie spotkalem sie ze sterownikami do SB 5.1 ktore by
to umozliwialy z poziomu sterownika, aczkolwiek mozliwe ze sa:).

--
Mariusz 'Madz'
gg: 1396525