Re: Asus A7V880 vs Elixiry 512MB PC3200

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 20:40:40 MET

bobo wrote:
> zapusc memtest na noc

W jakim celu ? :)
Bo to że problem z pamięciami występuje przy DDR400 a nie wystepuje przy 333
to już wiem.

> moze uszkodziles pamiec przy przekladaniu

Zawsze jest taka możliwość jednak instalacja przebiegła bezproblemowo a na
wyładowania elektrostatyczne bardzo uważam. No i tak jak pisałem na DDR333
pamięci działają bez błedów.

> ew. mobo ma problemy z pamiatkami - bios aktualizowales ?

Biosu nie aktualizowałem, oryginalny z datą 2-9 (miesiąc)-2004 i numerkiem
1005.002.
AsusUpdate nie wykrywa żadnego nowego biosu a jedynie piersze wydanie 1001
który jest starszy od obecnie wgranego.

--
Pozdrawiam
PhoeniX