Dell Latitude D505 sie przegrzewa??

Autor: Mateusz <Mat6311_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 20:17:28 MET

Szczerze mówiac to nie jestem pewien czy pisze na wlasciwa grupa ale wasza
wydala mi sie najbardziej "pokrewna". Chodzi o to ze kupiem ostatnio
notebooka. Jest to Dell Latitude D 505. Ogólnie wszystko jest ok, oprocz
jednaego. Lewa strona sprzętu podczas pracy dosc mocno sie nagrzewa. Dotyczy
to tylko i wylacznie tej czesci kompa, prawa jest calkowicie chlodna. To moj
pierwszy przesnosny komp i nie mam porownia. Codzi o to czy jest to powod do
jakichs interwencji?? Wiatrak pracuje, cos tam kreci i ogolnie ruch
powietrza jest z pozoru "prawidlowy". Komp nie sprawia przez to wrazenia
wolniejszego jednak chcialbym sie dowedziec czy jest to moze wina jakiejsc
wady sprzetu czy raczej dosc powszechne zjawisko. Wyslalem zapytanie do
serwisu Della i nie kwapia sie z odpowiedzia, wiec chcialbym sie poradzic
tutejszych grupowiczow.Ewentualne podpowiedzi prosiłbym wyylac na priva. Z
gory dzieki za wszelka pomoc i wszelkie opinie.

Pozdrowienia.