Re: Ukruszenia na procku

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 20:04:47 MET

Jacek Ł. nabazgrał(a):
> Czesc
> Czy minimalnie ukruszony rdzen procesora (dotyczy P III i Athlonow
> t-birdow) wyklucza procesor do dalszej pracy? Tzn chodzi mi o to czy
> procek moze byc uszkodzony tzn chodzi ale generuje bledy czy cos
> takiego. Zawsze mi sie wydawalo ze proc albo dziala albo nie.
> Dzieki za pomoc
> Pzdr
> Jac

Jak rdzen jest ukruszony, ale uda Ci sie go odpalic i chodzi to znaczy, ze
moze dalej pracowac. W praktyce: chodzi normalnie, ale moze wystepowac jego
oslabienie w kwestiach np. overclockingu (nie bedzie chcial sie krecic tak
jak przed ukruszeniem), wydajnosci (moga wystepowac niewielkie straty w
ogolnej wydajnosci), wydzielanej temperaturze (z tym sie nie spotkalem, ale
z tego co pamietam ktos tutaj kiedys pisal, ze po ukruszeniu moze
temperaturka nieznacznie podskoczyc). Nie spotkalem sie natomiast z jakimis
bledami itp. po ukruszeniu rdzenia, chociaz niewykluczone, ze na stabilnosci
tez sie to odbija.