niespodziewane resety

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 18:32:37 MET

Stan sytuacji: W2k, P4 1,6 na ASUSIE, 512 MB RAM, GF 3.
Komp działał jak złoto do niedawna, ale...
Podpiąłem Neostradkę (standardowa wersja) na USB, dla bezpieczeństwa oprócz
Kaspersky-ego dałem jeszcze HAURI i Spybot-a, co nie pokazywało raczej
objawów jakiegoś bałaganu, czy spowolnienia systemu.
Zacząłem używać e-mula, który dość szczodrze obdarowuje mnie syfami przy
okazji ściągania czegokolwiek, ale programy anty-wir raczej radziy sobie na
bierząco.
Wszystko generalnie działa mi bez kłopotu nadal, ale jest jeden wyjątek. Od
czasu do czasu lubię w coś zagrać i kilka gier, które wcześniej chodziło bez
problemu teraz zachowuje się dziwnie (Np. FIFA, Commandos 3, GTA 3).Zaraz po
odpaleniu zaczyna się zazwyczaj skakanie i przycinanie, a po kilku(nastu)
minutach następują samoczynne resety kompa.
Co może być przyczyną?

adam