Re: Klawiatura USB.... z wejsciem USB

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_bez.spamu.gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 18:18:24 MET

Niejaki/a Zbyszek Czapnik twierdzi jakoby::

> Apple Pro!
> Bardzo ładna klawiaturka!

Z tym Apple Pro to bym uważał, a na pewno nie kupowałbym bez uprzedniego
obmacania :)

Po pierwsze wydaje mi się, że oni te klawisze w masło powtykali :) Skok
klawiszy dla osoby nieprzyzwyczajonej może okazać się utrapieniem. Teraz
ja sam używam "masłowego" A4Techa, ale jak rok temu pierwszy raz
dotknąłem ApplePro nie mogłem napisać jednej linijki bez sterty bluzgów
zaadresowanych do twórców klawiatury.

Po drugie klawisze są ułożone wklęśle :) Wygląda to jak układ klawiszy
na nowych Microsoftach - środkowy rząd jest na wysokości pierwszego, ale
już następne ułożone są znacznie wyżej. Mnie, przyzwyczajonemu do
jednopoziomowego (Zero Degree Tilt, czy jakoś tak) Logitecha, jakiego
wówczas miałem, również wydawało się nieznośne.

Po trzecie, co oczywiste, klawisze są nie tak opisane jak być powinny.
Co większego problemu zapewne nie stanowi, ale wspomnieć wypada.

Po czwarte - cena! Kto to widział bulić 200zł na przewodową klawiaturę
pozbawioną nadzwyczajnych bajerów - ot, klawiatura. Taniej wyjdzie kupić
tani, mały i ładny hub USB i postawić pod monitorem :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//