Napedy CD-RW/DVD na primary, dyski HD na secondary

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 17:09:00 MET

W chwili obecnej dyski twarde w moim komputerze mam podpięte do
gniazda secondary, natomiast napędy CD/DVD do primary. Poprzednio były
podpięte odwrotnie, jednak z uwagi na fakt, że jutro zakładam
heatpipe'a n kartę graficzną i możliwość wystąpienia kłopotów (rurka
napierałaby na kabel) przepiąłem napędy do innych gniazd. Komputer
działa, ja natomiast chciałem się upewnić, czy dokonana przeze mnie
zamiana nie będzie źródłem jakichś problemów w przyszłości (np.
nieprawidłowego działania cd-rw, etc.)

Płyta główna Soltek SL-75KAV.

--
Pozdrawiam