Re: dziwne restarty....

Autor: amted <amted_at_poczta.fm>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 16:06:08 MET

Użytkownik "Wojtek H." <wwwojtek1@BLOKADAgo2.pl> napisał w wiadomości
news:cocing$38k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak, ale zdaża się, że zwierają inne rzeczy niż te co powinny. I wtedy
> robią
> się problemy. Nidawno miałem problemy z płytą Abit BH6 i ciasną obudową.
> Któreś wystające styki maiły kontakt ze źle wykonanymi mocowaniami płyty
> no
> i nie chciało wstawać. Podłożenie karki A4 pod płytę rozwiązało problem.
>
> Więc o takie zwarcia mi chodzi :)
>
> Pozdrawiam, Wojtek H.

pomysl na medal!!! :)) wlasnie jestem po instalacji systemu na razie dziala
w 100%
powod sam nie wiem ;) rozkrecilem jak sugerowales i wszystko dzialalo bez
problemu, troche wyczyscilem plyte z kurzu, uwaznie ogladalem czy cos nie
styka tak jak nie powinno po czym poskladalem powoli... no i poki co dziala
zobaczymy jak go potestuje dokladniej co sie bedzie dzialo, ale poki co
bedziekuje bardzo za pomoc!!
amted.