Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 15:15:54 MET

> Moim zdaniem dyskusja zmierza donikąd, jeżeli
> Toshiba i Pioneer wypadają zdecydowanie gorzej
> od LG czy LiteOna. :)

Nie twierdzę nigdzie że LiteOn i LG są lepsze od innych ale moim zdaniem
Marek nie musi inwestować w nową nagrywarkę np. Toshiby czy Pioniera jeśli
ma zamiar nagrać 1 czy 2 CD /miesiąc. Ten LG 12x jeśli działa to swoje
zadanie wypełni raczej bez problemów tak jak u mnie wypełniał i przy tym
nie będzie głośny.