Re: namieszane w partycjach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:53:14 MET

Użytkownik "tOMky" <yoozef_beztego@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cocj15$rmh$1@atlantis.news.tpi.pl

> Hmn.. czy tu chodzi tylko o literki? Nie zwalę sobie windy przez to?

Nie wiem, czy to pomoże. Sam musisz sprawdzić.

Systemu nie uszkodzisz, bo te wpisy są automatycznie ponownie generowane
podczas uruchamiania. Ważne, żeby system - jeśli jest na pierwszej,
aktywnej partycji - był postawiony na literze C, bo przy generowaniu
literek aktywna partycja dostanie właśnie C. Na wszelki wypadek możesz
skrócić ścieżkę do Userinit.exe po prostu do postaci Userinit.exe, bez
podawania literki partycji, zgodnie z poniższym KB:
249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej (W2k)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

> Ale jakoś wcześniej mi się to nie zdarzało, a linuxa instalowałem już
> kilka razy.

A czy zdarzało się wcześniej, że zamieniona była kolejność dysków
logicznych? Zerknij na wydruk, który przesłałeś, tak mieszać to tylko
Linux potrafi. DOS, Windows (wszystkie), OS/2, BeOS - nigdy. Unixów nie
znam.

/odpowiadając zmień px na pl/