Re: overburn LG GCE-8481B

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:30:53 MET

rozi wrote:
> Witam!
> Mam problem z nagrywarka LG GCE-8481B
> http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=2338161408
> Nie zmienialem w niej nigdy biosu. Nie moge nadpalac plyt. Uzywam
> programu Nero 5.5.10.50. Wlaczylem overburn wg instrukcji z cdrinfo.pl
> http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/overburning.php3 i niestety nie
> dziala. Wyskakuje mi komumnikat, ze plyta ma za mala pojemnosc.
> Sprawdzalem na roznych rodzajach plytek. Moze ktos mial podobny
> problem i wie co zrobic? Google niewiele pomogly.

Hm... to bardziej soft, a nie sprzęt - tak mi sie zdaje, z nagrywarką raczej
wszystko jest OK - więc w sumie NTG...
BTW:
W oknie "Nagraj kompilacje" ( tam, gdzie m.in. określasz prędkość
nagrywania ) to zmieniasz metode zapisu na Disc-At-Once? Bo jeżeli jest
Track-At-Once to nic z overburningu nie będzie.. No i oczywiście podczas
uruchamiania Nero, kiedy wyskakuje okno "Nowa kopilacja" dajesz "Pojedyńcza
sesja"?

--
Jacek S.