Re: Problem z Mikrofonem. POMOCY!!!

Autor: boskar <boskar_at_sp.amerzy.to.ciule.interia.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:31:17 MET

A może by tak sprawdzić czy mamy włączony przedwzmacniacz ? Na mikserze w
Win wlaczamy zaawansowane i pod suwakiem mikrofonu jest opcja
zaawansowane.Klikamy, pojawi sie opcja Mic Boost, albo cokolwiek innego.
Stawiamy kogutka ;) (Uwaga czasami trzeba ja WYŁĄCZYĆ Żeby chodziło..
A nóż to o to chodzi..