Re: zawieszanie XP

Autor: Jerzy <jerzygalasinski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:21:09 MET

Użytkownik "[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cocfac$au2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> niby to NTG bo pl.comp.os.windows ... ale ja bym poszukał przyczyn
> zawieszek sprawdzając zasilacz, ram lub płytę główną (na świeżo
> zainstalowanym systemie) i oczywiście uaktualniłbym BIOS.
>

> --
> [B7] Yarii
> yarii.at.wp.dot.pl

Fakt, że powinienem pytać gdzie indziej. Jednak pytanie na grupie
...xp.sprzet pozostało bez echa. Chyba brakuje tam fachowców? Dziękuję za
poradę. Nie przypuszczam, żeby to zasilacz lub ram, bo nowe i markowe a ram
dokładnie przetestowałem. Płyta również nowa i markowa a testy Sandry nie
wykazują jej felerów. Prędzej podejrzewałbym grafikę, ponieważ zwisy zaczęły
się po zainstalowaniu nowej karty. Chcę jednak mieć pewność. Karta jest
świeżo kupiona i gdybym miał dowód niesprawności to bym reklamował. Liczę,
że ktoś mi podpowie jakim programem najlepiej to przetestować?
Pozdrawiam
Jerzy